Ticketpoint - Uw betrouwbare Ticketservice

Organiseert u een evenement waar u tickets voor wilt verkopen, maar heeft u geen idee hoe u de ticketing aan moet pakken? Ziet u door de bomen het bos niet meer als u denkt aan E-tickets, hardcopy-tickets, bijbehorende administratieve processen en de financiële afwikkeling daarvan?

 

Startup Events B.V. biedt u aan dit werk voor u uit handen te nemen. Wij werken samen met Ticketpoint B.V., een gespecialiseerd bedrijf op het gebied van ticketverkoop en officieel verkooppunt van vele grote evenementen. Ticketpoint bouwt voor u de gehele ticketingmodule waarmee uw klanten hun tickets kopen. Uw klanten kopen via een eenvoudig internetplatform hun E-tickets of Hardcopy tickets waarna Ticketpoint de gehele administratie, debiteurenbewaking en verzending van de tickets op zich neemt.

 

Voordelen

U maakt als evenementhouder gebruik van de faciliteiten en mogelijkheden van Ticketpoint wat u de volgende voordelen biedt:

  • U maakt gebruik van de ticketingmodules en eenvoudige online en telefonische bestelservice. U hoeft dus zelf niet aan de slag met het bouwen van een ticketingmodule en het beheren van de bestellingen. Ticketpoint verzorgt de gehele inrichting van de bestelmodule geheel naar uw wensen.
  • Ticketpoint ontwerpt zowel uw E-tickets als Hardcopy tickets. U hoeft hiervoor dus geen duur ontwerpbureau in de arm te nemen.
  • Realtime monitoring van uw verkoop: bekijk op ieder moment van de dag online hoeveel tickets u verkocht heeft.  Zie direct terug of uw marketingacties het gewenste effect hebben gehad en houdt constant bij hoe de verkoop van  uw evenement loopt.
  • Voor aanvang van het evenement ontvangt u een klantoverzicht zodat u exact weet wie er tickets heeft besteld.
  • Ticketpoint kan haar eigen personeel inschakelen om de toegangscontrole voor uw evenement te verzorgen. Bij kleinere evenementen is het tevens mogelijk gebruik te maken van de mobiele scan-apparatuur waardoor u zelf de toegangscontrole scant. Dit is ook mogelijk i.c.m. realtime kassaverkoop.
  • U maakt optioneel gebruik van de uitgebreide kennis van online marketing:                                               Bereik een breed publiek via Social Media
    Bereik uw bestaande en nieuwe klanten via de nieuwsbrieffunctie
    Zorg voor een optimale vindbaarheid in google met Google Adwords

Wilt u zien welke evenement organisatoren u al voor zijn gegaan? Bezoek dan onze klanten-pagina.

 

Bezoekers

Ook de bezoekers van uw evenement ervaren de voordelen van deze samenwerking:

  • 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaarheid van de online klantenservice
  • Klanten hebben de kans zowel telefonisch als online hun tickets te bestellen
  • Klanten kunnen zowel telefonisch als online vragen stellen in een uitgebreide klantenservice module.
  • Nieuwsbrieffunctie waardoor klanten eenvoudig geïnformeerd kunnen worden over het aanstaande evenement.

 

Wilt u ook gebruik maken van deze unieke samenwerking en uw evenement nog meer exposure meegeven? Neem dan contact met ons op.